Spida models

Menu

Aktuality

3. 9. 2017

KONEC DOTISKU MODELŮ


Dnes jsem udělal velkou inventuru mého skladu modelů. Některé... (celý článek)

12. 8. 2017

Náhlédněte do galerie nově připravovaného modelu. Model slepil Ondra Mikulášek. Také... (celý článek)

8. 8. 2017

Do sekce video jsem znovu vložil videa která už nešla přehrát konkrétně tyto

Tatra... (celý článek)

6. 7. 2017

Po několika letech začínám oživovat sekci Videa. Jednou z prvnívh vlaštovek je toto... (celý článek)

3. 7. 2017

V sekci Videa jsem po hodně dlouhé době přidal jedno aktuální video. A informace pro... (celý článek)

Galerie

Počítadlo

6. 2. 2012

Jiří Vintr právě dodělal nový kousek. Zde pár slov k modelu od autora

zatím jen ve fázi pracovního modelu čerstvě po dokončení zde mám fotografie mého nejnovějšího počinu. něco k předloze: pro dakaristy netřeba představovat. Kamaz 4326-9 je poslední verzí úspěšné řady ruských závodních speciálů. Tento konkrétní kousek jel Dakar 2011 a samozřejmě s ním Čagin vyhrál, byl to také jeho poslední závod. V letošním Dakaru se prezentovaly další dva vozy tohoto typu, ale ty byly postavené nově. Na modelu jsem použil originální logotypy od týmu a vzhledu to jistě prospělo. Kdo si pamatuje na limitovanou edici Kamazu 4911, vydanou v roce 2005 (někteří volají i po jejím znovuzrození na Aukru, viď Miroslave G. ), tak na ni zapomeňte. tento model je ve všech detailech o modelářskou generaci dál - podvozkem, kabinou, nástavbou, koly, prostě vším. Použil jsem jen blok motoru, to je možná jediný společný díl.
Model je taková moje klasika - kdo moje modely zná, tak ví. je to nejlepší model, co jsem dělal, i když to lépe odhalí osobní prohlídka, fotky tolik ne, mám z něj radost. Počet jednotlivých dílů jsem si ještě neurčoval. Co je na modelu nové a zajímavé: nejvíc upoutají laserové doplňky, za které touto cestou ještě jednou děkuji teovi. kromě klasických dezénů mi totiž na mj návrh vyrobil také mřížkový strop nástavby (takže do nástavby je vidět, nástavba nemá podlahu ani přední stěnu, takže je to efektní), boční sací kapsy za kabinou, mřížku do sání nad nástavbou, mřížka a šusplech v předním nárazníku, mřížka na levém boku nástavby, a také mřížky na světelné rampě. Musím říct, že na ně jsem se těšil nejvíc, ale přece jen ta světla jsou za ní trošku pohřbena, ale dělali jsme to pletivo co nejjemnější. Nicméně laserové doplňky modelu dost pomohly. Taky jste si všimli, že v rozporu se svým modelářským světonázorem jsem zpracoval interiér - nikdy mě nebavil a nebavil mě ani nyní, ale když je doba taková... Na intíku ještě budu muset zapracovat, tam spokojenost taková není... Jinak se na modelu pracovalo krásně, byla to radost. Byla to moje první takto rozsáhlá práce s laserovými doplňky a myslím, že to bylo velmi dbrým krokem, Teovi vysekávám poklonu.